fyrtionio

Ja ja låg vaken ända till tre men du skrev inte mer sedan.. Ja då lesnade jag sen på morgonen fick ja ju så klart alla sms du skickat till mig under natten.. där va du så där gullig som bara du kan vara som bara jag förstår hur det är. Igen kommer någonsin förstå..Nejnej..


Nu är det inte långt kvar tills Anton kommer jag har pluggat klart nu.. Eller nej men ja orkar inte mer det är inskickat och klart ja tänker inte försöka mer nu.. -.-


Jag ska ha den bästa helgen ever joda snäppet bättre än förra helgen !


<3 pussåkram


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hittade på typ expressens hemsida. > Horoskop, sen där det står om man passar ihop. :)

Postat av: Jojo

tack honey, mår bättre nu iaf:) på onsdag ses vi! :D äntligen!<3

2007-04-29 @ 22:17:58
URL: http://tiindrande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback