fyrtiosex

deeptalk is the shit.. Nu sitter jag här och kan inte sova .. jag har gråtit i kanske en timma med anton i dag .. egentligen så är det väldigt bra att jag kan gråta med den pojken .. MEN va fan ja vill kunna vara med honom också
jag saknar honom. Men han kommer på fredag :)

sen dras det iväg på teaterfestival för hela slanten ..
en jävla massa barn och andra härligheter mycket trevligt folk
som jag har saknat så .. Ida, Per, Pluttida, Linda, Mickan och alla ni andra ! =)
woho bästa ever kommer helgen bli

sen är det valborg med Kelly Anton och Harald.
det blir värmdövallen och sen hemma och kolla på film
uuuunnnnddddeeerrrrbbbaaarrrrt

sen är det hem till stan och sova här och sen skola på onsdag med Orientering -.-
och anton ska vara med..  :D

ah är det inte underbart ?
jo jag älskar det.

Och jag älskar dig ! <3

Kommentarer
Postat av: Jojo

Det låter super mysigt gumman :D vad bra att du hade det gött dära ;) <3<3

Postat av: u

oj oj här var vi på :D :D

tack för att finns och förstår. Du är en underbar människa som jag inte skulle kunna leva utan <3

2007-04-24 @ 16:35:51
URL: http://browneyedgirl.blogg.se
Postat av: Jojo

ja så söt:) chokladen ser lite svart ut bara :p
ååh va muusigt :D glad för din skull :)

2007-04-24 @ 16:36:21
URL: http://tiindrande.blogg.se
Postat av: Per

Yeah, festival i helgen :D Har vi nåt bra ledarspex i bakfickorna? :P

2007-04-26 @ 10:51:23
URL: http://perwahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback