trettiosex

ångesten kommer över mig på kvällarna..
Varför kan jag inte sluta tänka på honom
Jag vill ju inte ha honom längre..eller?
Kan någon vettig person förklara?
snarare kan Frida komma hit?
ja men de e ju självklart man sitter å skriver i sin blogg om Frida så trillar det in ett sms med texten
"vill du att ja kommer över om en halvtimma?" jaa-a man behöver lixom inte äns säga till längre hon trallar in iallafall.. Kanske ska ja berätta om vad ja tänker eller så tar vi det senare? eh ja ska ha kul i kväll!




vad skulle jag göra om du just nu när jag behöver det som mest säger att du älskar mig?
Näe ja klarar nog mig inte så mycket längre..


Jag stänger av mobilen i Lidköping ah de gör jag eller så bara skiter jag i och svara!
TRÅKIGT FÖR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback