Fem

Uuuuuursääääkkktttta miiiiiigg daaaammeeeen meeeeneeeee reeeeeessssssssss pååååååå eeeeer!

HAHHA XD

DÖ FÖR FAAAAN TOMTE JÄVEL!

HAHAHA XD

-Och va e du då?
- världensstörsta bäver?

MUAHHAA XD
En liten nostalgi tripp^^
jag va bara tvungen :) Jag er sjuk fortfarande inte så jättte sjuk dock men min ork i kroppen har lixom tagit slut.. Jag va på provet i dag de va seriöst hur stort som helst. Jag tycker synd om dom som inte va där efter Maria (läraren) kläcker ur sig att omprovet kommer bli ännu svårare så låt oss hoppas att jag fick godkänt iaf .. :) Nu har jag bytt till musik så hoppas fis kommer i morgon ^^ Sen gick ja till cubus köpte en bh och nu sitter jag hemma .. Jag har dubbelbokat mig i kväll jag har lite ångest här ^^ jag ska på viktigt möte och ha tvättis -.- men men de löser sig vällan ^^


adjö<3

Kommentarer
Postat av: KELLY KELLY KELLY

HAHA JA DU VISSA FILMER KAN VI UTAN TILL

2007-02-20 @ 11:55:51
Postat av: Marie

haha jaaappp


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback