Tio

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du var en rosa kanin?
- äta en morot och se glad ut

Hur lång tid tar du på dig att skriva aslkdaskdalkkladkasdaslödaöslasöldölasalöskdaölskd?
- :O Jätte lång tid

Hur många skrivbordsikoner har du?
- 12 jag räknade faktiskt

Hur gör man dig glad?
- skrattar me mej :)

Vilken är din favoritkroppsdel?
-  -.-

IRCar du?
- Nej

Hur snabbt kan du cykla?
- snabbast ;)

Vad har du för dator?
- En bärbar

Vem är världens sexigaste?
- Danne ^^

Vem älskar du mest i hela världen?
- Mamma

Vilka språk kan du?
- mitt eget ;)

Kanin eller hare?
- kanin

Vad säger du om jag säger 42?
- analhål

Favoritlåt?
-  samson ^^

Cola eller fanta?
- cola

Vad är du allra bäst på?
- Att vara störd

Favoritbok?
- systrar i jeans

Favoritfilm?
-  Lady och luffsen

Favorituttryck?
- Grejen är den

OK ärligt nu hur många p-rullar har du på datorn?
- ingen

Favoritspel?
- alfapet med familjen Larsson

Kan du stoppa din lilltå i örat?
- Nepp

Långt eller kort hår?
- Långt

Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?
- Rosa

Hur många brödrostar har du hemma?
- 1

Tycker du om anime?
- Näe

Och manga då?
- nja inte min grej ^^

Vad bör folk veta om dig?
-  Att jag e ganska söt egentligen

Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
- sverige

Vilka hårfärger har du haft?
- blont , rött, brunt

Regn eller snö?
- snö

McDonalds, Burger King eller Sibylla?
- donken

Vilket gör du hellre sover eller lanar?
- sover

Mac eller PC?
- Pc

Hur många/vilka instrument kan du spela?
- HAHAH blockflöjt

Börjar du tröttna på att svara på frågor nu? =P
- Nepp

Hur fort dricker du 153 cl cola?
- en skoldag

Hur många har du varit tillsammans med?
- I min värld?

Längsta förhållandet?
-  just nu ett år och 4 månader

Vad tänder du mest på?
- jadu de va en bra fråga 

Vad är det pinsammaste du har gjort?
- Pinsammaste? Mycket!

Vem gillar du bäst din mamma eller pappa?
- Mamma död..så de blir väl pappa

Bil eller motorcykel?
- moppe

Har du allvarliga psykiska problem?
- jag har funderat

Är du socialare på nätet eller IRL?
- nätet

Favvogrupp/artist?
-  allt

Bästa raggningsrepliken?
- tjena kexet står du där och smular 

Finaste färgen på ögon?
- Blåa

Är du sömnig?
- Jahadu

Är inte Gollum typ världens sexigaste?
-  Nej ?!

Hur många gånger om dagen äter du?
- När jag e hungrig två om jag är i skolan

Hur många lampor har du i ditt rum?
- 4

Biter du på naglarna?
- Nix

Whats your favourite scary movie?
- erhm hahahaha exorcisten (?)

Favoritdans?
- bugg med snyggo christopper ^^

Vad heter ditt monster under sängen?
- monster? vart? när? hur?

Nu tänker du väl vilka sjuka frågor men kommer du på några bättre själv då va va?
- Jadå

Hur stor skärm har du?
- den kanske är 40 cm

Favoritparfym?
- humpf.. cocos ^^

gör du just nu (förutom att svara på detta)?
- lyssnar på musik och packar

Vad anser du vara normal tid att vakna vid?
- 07.00

Ska vi låta dig vara ifred nu?=P
- nej :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback