Två

Ja så sitter man här klocki e snart fyra..med en ny blogg stylad och precis som jag vill ha den!
jag har precis kommit hem från Maja snart behöver jag inte säga kommit hem längre för vi ska ju flytta i hop sug på den du! vi är i behov av en tredje inneboende (välkommen med förslag) Ja de e ju trottsallt bara ett halvår kvar .. Idag har vi gjort lägenhetsplaneringen och bestämmt vilka som ska komma på inflyttningsfesten den 16 augusti! (hör av dig om du vill komma! ) ;)  åh så underbart! jag längtar som en gnu! Jag gick helt random till maja vid ett vi bakar en kladdkaka och planerar och äter den sen går jag hem.. underbart!

Igår var jag hos kelly och kollade på så ska det låta med william kelly och kenny kelly var sjuk så hon va nerbäddad och söt. William och Kenny var söta som vanligt! det är trångt och ligga fyra i en dubbelsäng men det gick. Pojkarna gick hem och kelly somnade. jag satt vaken och väntade på dig men jag somnade iaf sorry..

idag borde jag ha pluggat men ja orkade inte -.- får plugga röven av mig i morgon i stället åååh suck. Men iof så gjorde jag lite instuderingsfrågor men de gick bajs ..

Bästis hoppas att det gick bra på dejten!!
Ajloveju!

Adjöss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaag vill koooomma :)

2007-02-18 @ 10:10:59
Postat av: Anonym

förlåt glömde igen som vanligt, de va KELLY

2007-02-18 @ 10:11:13
Postat av: Marie

ja de e okej kelly jag har börjatt fatta att de e du ^^ Ja men du står redan på inbjudningslistan!

Postat av: Fia

Jag då? Får jag också komma? (a)

2007-02-18 @ 13:58:21
URL: http://guldmedalj.blogg.se
Postat av: Marie

jahadu! du är också uppskriven ¨på listan ^^

2007-02-18 @ 14:05:04
URL: http://lyckliigt.blogg.se
Postat av: Anonym

karolina ska också flytta när hon fyller 1§8 :D

2007-02-18 @ 16:07:20
Postat av: Marie

Vart ska karolina flytta till vem? ;D

2007-02-18 @ 20:42:02
URL: http://Lyckliigt.blogg.se
Postat av: Anonym

Karolina ska flytta ut i skogen ;) nemen så långt har inte karolina planerat än, hon har bestämt de iaf :D

2007-02-18 @ 20:49:45
Postat av: Anonym

och förresten så gick de bra ^^

2007-02-19 @ 12:15:28
Postat av: Maria

hörrö pluggisen.. vart har du tagit vägen?:D trodde vi skulle ses på msn jag :D.. hahah.. men du pluggar väl nu antar o hoppas jag, för imorn sitter du vid mig ahahaha skoja.. nee men vart ska du nu flytta när jag äntligen flyttar till hagis igen :(

2007-02-19 @ 20:26:20
URL: http://majjah.blogg.se
Postat av: Emma.

Och jag med jag får oxå komma. Jag är skrivem på listan + vän.. Ooouh.. Känn pressen., Jag måste skaffa en vän!

2007-02-20 @ 18:00:43
Postat av: Marie

Ja Emma bäst för dig att du skaffar fram en vän! vemvemvem ska du ta med dig !?!

2007-02-20 @ 21:21:47
URL: http://lyckliigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback