Sextioett

Jag måste börja berätta om en sak som kan kännas väldigt läskig. Jag och frida åkte till en onämd förort och gick omkring när vi sedan kom på att vi skulle äta.vi drog in på donken som vanligt det va väl inte så konstigt men allt runt om kring oss var så anorlunda vi va i stockholm men allt känndes så fel det va inte den normala trygga känslan som är här i skanstull utan allt va så spänt. världens sämsta service och kassören gick ut och rökte medans han hade kunder. Vi trivdes inte alls. det var väldigt obehagligt att sitta och äta när man inte visste om någon skulle släppa en bomb eller slå ihjäl oss.
 
Jag va med fia på ikea i söndags mycket grejer blevdet :D
hihi hon kunde köpa sin garderob. lycklig va hon när hon sedan åkte på träning och sen hem till Dennis! Dom som förövrigt är väldigt söta och gjorda för varandra man bara ser hur dom passar ihop. Och han verkar precis som en sån kille som fia behöver och ja hoppas han behandlar henne som hon ska på det bästa sättet Jag önskar dom all lycka i världen!

Idag har ja hjälpt fia med hennes rum jag har varit där hela dagen och vi har haft mycket roligt! Synd att vi inte umgås så mycket på fritiden det borde vi göra! jag tror ja bestämmer det nu jag hoppas du instämmer fia! (:

Nej nu ska ja försöka få tag på ett fyllo till anton :) Både han och Danne har druckit i dag.. Givande det är inte äns lillördag!

I morgon ska ja köpa student present till Jenny (: med danne 

Pussåkramsepebarn

Kommentarer
Postat av: Fia

naaaaaw :D Söto! Klart vi ska ses mer på fritiden!! Älskar att vara med dig! Du är bäst :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback