sextiofem

Ni två kommer föralltid klassas som mina bästa vänner med egentligen så är det en jävla massa ord, Man kan bara slänga ur sig ord om hur mycket man älskar någon eller hur mycket den å den betyder för en själv men hur mycket är sant och hur mycket är bara ord?

Jag har förövrigt alltid sagt att ja saknar dig när du åkt men den här gången va det på riktigt! Tack för att du finns. 
Jag tillåter inte migsjälv att sakna någon men idag släppte ja på gränserna klockan är halv fyra och det är tomt i min säng i fucking två veckor har du legat brevid mig .. vad ska ja ta mig till i natt då? ja vill inte somna .. 

Jag vill åka till grekland nununu! Frida vi kommer ha den bästa veckan ever! 


nattinatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback