sextiofyra

STUDENTER! (:

Igår somnade jag vid två och gick upp sex i morse allt för Jenny :) Smörgåstårtorna som ja satt och gjorde vid sju blev finare än va ja trodde ^^ Mycket duktig Marie. Sen åkte ja och Daniel till Trekanten och mötte upp resten av familjen Larsson och sen kom hon där gåendes med sina fina kläder ja det var mycket trevligt. Sen åkte vi hem och åt smörgåstårtorna sen fick ja skjuss av deras farfar hem mycket gulligt av honom :)

Väl framme lekte ja lite med min älsklingar och Tindra låter som en stucken gris mycket underhållande

Efter en stund gick ja upp till Arantza och där va Nisse hennes ex vi åt och fikade ja åt inte så mycket dock. Hon var så vacker mycket underbart hela hennes släkt va såklart där och alla känner mig där så det var inte så mycket nytt folk ja hänger lixom kvar i huset MIG BLIR MAN ALDRIG AV MED :)

och här sitter ja nu och ska packa mina saker till Anton och sen till landet .. ja orkar inte -.-


PUSSOCHKRAM


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha ja precis.. våran hmpf fina klass...! Haha! Nee det var inte José haha det var Gustaf du vet, hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback