Sextiotvå

JAG HAR SOMMARLOV (:
Eh fan ja är så ball :D Haha

Lönlös skoldag igen vi hade förskola skola fritidshem och vi läste högt ur våran lilla bok och sen lekte vi lekar och pratade betyg jag fick VG duktigt Marie tydligen var min praktitkraport väldigt bra skriven :) woho Sen på projektarbetet fick ja G det gick inte att få högre så jag är nöjd. På lunchen kollade kelly förbi och vi satt och pratade ute på röktrappan sen hade ja en kvartslektion och sen va tvåan slut för min del. JAG KLARADE DET !
Jag har inte riktigt förstått ännu att jag faktiskt har sommarlov det känns inte så än. sen köpte vi den nya cornetto (?) glassen på donken den var faktiskt god. Sen åkte jag och Fia hem till henne och monterade garderob :D våra pojkvänner skulle skrattat åt oss för så obyggiga som vi är det tog väl kanske två timmar sen gav vi upp och dörren och lådorna var inte på plats. ^^ Men vi är söta ändå. sen åkte jag hem och tog en promenad med Arantza i den 30 gradiga värmen. Och här sitter jag nu ja ska packa lite grejer till Anton nu och sen till Danne och sen till landet :D  aaaaah sommarlooov =) 

Imorgon ska ja och Danne ut till landet och grilla med Kelly, Harald, William, Kenny, Dogge. Och bada ska vi göra med!! hihi

Klad  sommar (:  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback