sexton

Idag har varit en mycket händelserik dag..
jag och frida gick till ringen och köpte hamstermat (spännande) sen gick vi på promenix upp för götgatsbacken och tillbaka ^^ Men nu kommer vi till det spännande .. när vi va utanför pizza hut så ser vi idol sebastian (spännande) han står där å kramar och pussar på en tjej :O  jag och frida blir aldeles till oss ^^ sen fortsatte vi upp å sen ner igen då ser vi en massa demostranter som skriker "vi tar natten tillbaka" (spännande) det var roligt! sen hjälper frida en vilt främmande man få upp hans cigg paket han rökte Level och va extremt ful! (spännande)
haha den dagen du ^^
dessutom städar jag hela rummet nu så det ser ut som kaos hela här ^^ mwihi

Ja det är vällan mig det är fel på.. Jag älskar iallafall dig vad du än säger.
jag vill till wendelsbergsfolkhögskola nu! där är alla prolem mindre än vanlig allt är så  perfekt gemenskapen å allt!

adjö <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var riktigt spännande, åh om det ändå vore internationella kvinnodagen året om, varje dag.
gosh gosh.
<3

2007-03-09 @ 18:09:39
Postat av: FRIDA

men jag skrev ju att jag hette frida. vad är det för fel?

2007-03-09 @ 18:10:10
Postat av: Per

Ni ääär väl för söjte! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback