femtioåtta


Idag har jag varit i farsta centrum längelänge med Sofia! jag köppte en tunika .. en såndär som alla har ni vet ^^
jag tänkte ha den på jennys student.

Daniel tänkte smyga sig in här i natt och jag ska ljuga för hans mamma precis som förr. Han behandlar mig förövrigt lika dåligt men ändå längtar jag tillbaka ibland...
Jag kan förövrigt berätta att i dag ska Anton åka till skövde (?) skara (?)  dålig Marie noll koll aja han ska iaf gå på en liten festival med David jag är glad för hanns skull jag har också tänkt på nu så länge vad jag vill och hur jag vill ha det jag tänkte mig bara en dag lixom men jag har inte vågat berätta det för Anton att jag bara inte orkade prata just den dagen Men nu i kväll har jag fått min kväll med godis, pucko, tvättstugan och bara tänka och nu när ja sitter och tänker kommer jag på att jag verkligen saknar honom och att jag knappt kan finna ord. Jag vill krama om honom och låta det ta oss en timma och gå till david när det egentligen går på en halv. Jag vill gå ut och besöka hans mormor och morfar och ligga i hans trånga säng och kolla på film att sitta och fnittra vid matbordet då alla i hans familj är småknasiga lixom inte alls fokusera på allt som händer i stockholm och allt skitsnack allt skolarbete, alltalltallt bara få va och leva där med honom och hans underbara personlighet.

Och snabbt till dagens neggativa. tar du åt dig vet du ju att det är tilldig och jag vet att du kommer fatta jag är bara inte tillräkckligt stark just nu för att ringa dig och berätta det här.
Jag tycker inte riktigt det räcker med att smsa en gång varannan vecka och berätta att du älskar mig för att en vänskap ska hålla.  Inte när man är så tajta som vi en gång var.. Du ringer när anton är här för då vet du att du inte slipper va med din pojkvän för då kan du va med alla fyra samtidigt.  Du inser inte att allt kommer spricka en vacker dag? att om du offrar allt för honom nu så kommer du stå ensam kvar eller iallafall utan bästa kompis och fine du kanske kan gå vidare utan mig men ja kan inte gå vidare utan dig. Jag har så mycket minnen med dig, Du är överallt, i mitt rum, på landet, i stan, på kafeerna, alla godisar jag äter har du och jag ätit tillsammans allt som ja tänker vet jag att du förstår allt som jag misslyckas med hjälper du mig upp och sen efter en vecka skrattar vi åt det. Jag vill träffa dig igen bara vara, kläutoss, Äta glass och godis hela kvällarna, shoppa, prata och bara vara med varandra hela tiden.. Vad vore jag utan dig? Det är lixom du som har hjälpt mig att bli den glada spralliga Marie jag är ju! Snälla jag hoppas du förstår att jag inte längre finns utan dig.

Just nu försöker Sofia och jag komma överäns om vem som har tråkigast.. Hon leder med en poäng för hennes mamma är inte hemma men min pappa sover så det får bara bli ett halft poäng.. ^^ Näe fy fan fredag, löning och här sitter jag och har haft tvättstugan och ska snart ner och hämta det sista har pluggat halva kvällen och varit och handlat .. ge mig ett liv tack!?

Jag tror ja ska under min första sommarlovsvecka träffa så många som möjligt av mina vänner som jag inte hinner träffa under skoltid .. Och Karolina står först på listan!

Är det någon som har missat hur sjuk jag är? HAHAHA!
jag kan berätta när ja praoade fick ja värsta förkylningen och när Anton kom hade ja bara hostan kvar men somvanligt när han har vart här blir ja jättesjuk när han åker .. Så jag har kvar min jättestörigahosta.. -.- och börjar få ont när jag kissar.. suck och sen gick det några dagar och jag har nu fruktansvärt ont i öran en vacker dag spricker det känns det som .. det är kul. Idag var jag på vårdcentralen lämnade urinprov.. jag hade urinvägsinfektion.. självklart och sedan kollade dom i öran och i ena öran hittade dom en vaxpropp som jag har gått med länge och ja vet om det men ja fick ingen tid från vårdcentralen för det -.- så den fick va kvar och i andra öran i det jag har ont i hittade dom en örongångsinflammation  (?) altså typ eksem i öran hur kul låter inte det ? Dom spolade båda öronen. Aaaah JAG HÖR! fast fortfarande bara på ena öran det andra mår ju inte så bra än men ja äter medicin nu ! (: 

 Näe om man skulle sluta skriva kanske .. Mjau!

Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback