femtiofem

Jag har märkt att varje gång jag inte är i form eller är deppad så slutar jag blogga .. så nu får jag ta att rycka upp mig igen! .
Mycket har hänt Anton va här i helgen helt underbart .. jag åker till honom den 14 de juni :)
Han är seriöst den bästa personen ja känner! Jag verkligen älskar honom..

Jag fick lite folk att bli chockade i dag när dom fick reda på att vi inte var tillsammans längre och jag inte grät .. Varför ska ja gråta? Varför ska ja klippa sönder hans kläder?

otroligt dumma komentarer släpps på helt fel tid när helt fel personer lyssnar. Men så har det ju alltid varit i min klass. Och jag kan erkänna att ja släppte en väldigt nedkränkande komentar i dag ..jag hoppas bara Maria hörde.

Just nu äter ja mina jordgubbar :)


Jag lekte fotograf ^^
Jag trode jag va bra .. :D


Kommentarer
Postat av: Fia

aa, skitbra! Ser gott ut ;)
Var det en elak kommentar om mig så kan jag berätta att jag inte hörde... Haha

Postat av: Anonym

jordgubbar :D :D :D
jo, den är väl lite ny :P
är du inte tillsammans med anton? :O
puss <3

2007-05-23 @ 08:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback