femtionio

en uppdatering av min trevliga sjukdom. Är att efter mycket om och men nu mera är relativt frisk jag hostar endast typ ja och mitt öra vägrar ju att bli bättre men det är väl sånt ja lär få leva med. Kelly jag vet hur dina eksem känns just nu ^^

Jag var iaf frisk i måndags men sjuknade in igen på kvällen och låg och kunde knapt röra mig fram tills i onsdags. Så ja va hemma från skolan i onsdags.. och i tisdags var ja ledig. 

Jag måste berätta om ett väldigt trevligt påfund! Sofias telefonsvarare. Så himmla söt.
åh jag ville bara dö av garv när jag hörde den :D 

Imorgon ska ja å Kelly på grönan med Hjalle :)
hum jag undrar hur det kommer bli.

nu ska ja fortsätta och plugga på min sista sak innan sommarlovet :D


Pussåkramhjärtebarn!<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Min telefonsvarare! Jag har ett fan! Haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback